×

Titel

Text

Helaas niets gevonden

For-Fashion

Kom korting draaien in onze winkel of shop online met 15% korting op de totale collectie!
Tevens nog diverse sale items uit o.a. de pre-spring collecite 50% korting

Veelgestelde vragen

Bestellen: 

Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief btw?

De aangegeven prijzen op onze websie zijn altijd in euro (€) en inclusief btw 


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Mocht er nog geen verzendbevestiging via e-mail verzonden zijn dan kan de bestelling geannuleerd of gewijzigd worden door contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch: 0571-276734. Na ontvangst van de verzendbevestiging kan de bestelling niet meer geannuleerd of gewijzigd worden.
 

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

Na de bestelling succesvol afgerond te hebben wordt een orderbevestiging per e-mail verzonden. Mocht deze na 30 minuten nog niet binnen zijn bekijk dan de spam-mail en check het ingevulde e-mailadres en neem contact met ons op: 0571 276734.

Moet ik verzendkosten betalen? 

Is het totale orderbedrag (na verrekening van eventuele kortingsacties/-coupons) onder de € 49,95 dan wordt er € 2,95 bij verzending als brievenbuspakket of € 3,95 bij verzending als pakket als verzendkosten in rekening gebracht. 


Is mijn bestelling toch uitverkocht?

Dat is mogelijk. Hoewel onze voorraad bij verkoop online en in onze winkel direct verwerkt wordt kan het zijn dat het bestelde artikel tegelijk met ontvangst van de bestelling in de winkel verkocht blijkt te zijn. Mocht dit onverhoopt voorkomen dan laten wij dat per mail weten en wordt de gedane betaling uiteraard teruggestort. 


Wat is de verwachte levertijd?

Bestellingen worden binnen uiterlijk 2-3 werkdagen geleverd door post.nl 


Wordt er een track en tracé code verzonden? 

De track en tracé code van post.nl wordt gemaild zodra de bestelling verzonden is. 


Waar moet de kortingscode ingevuld worden? 

In de winkelmand kan deze code bij de toets “kortingscode” ingevulde worden.

Is de onlinecollectie hetzelfde als die van de winkel? 

Nee, onze online collectie is beperkter dan in onze winkel. 


Betalen: 

Wat zijn de betaalmogelijkheden? 

Bestellingen via onze website kunnen met iDeal betaald worden. 


Kan de cadeaubon ook online worden verzilverd? 

Het is mogelijk om bij online aankopen met de For-Fashion cadeaubon te betalen. Hiervoor kan bij het afrekenen de unieke cadeauboncode ingevuld worden. Wordt deze bestelling geretourneerd dan wordt voor het tegoed weer een nieuwe cadeaubon verstrekt. 


Ruilen en retourneren

Wat is de procedure bij een retour? 

Als het bestelde artikel niet aan de verwachtingen voldoet is het mogelijk deze binnen 14 dagen na de leverdatum retour te sturen. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen. Het retourformulier dient dan volledig ingevuld bij de retourzending toegevoegd te worden. Hierbij is het belangrijk dat duidelijk aangegeven wordt welk artikel geretourneerd wordt. Kosten en risico van deze retour zijn voor rekening van de koper. Na ontvangst en controle van het artikel wordt het bedrag op jouw rekening inclusief de in rekening gebracht kosten voor levering teruggestort. Bij retournering van afgeprijsde artikelen wordt alleen het aankoopbedrag teruggestort 


Kan een artikel geruild worden?

Ja dat kan. Door een nieuwe bestelling te plaatsen en het gewenste artikel in de juistste maat te bestellen. Het is ook mogelijk om op het retourformulier aan te geven welke maat je wenst te ontvangen. Wanneer wij het artikel retour hebben ontvangen sturen wij de gewenste maat op mits deze voorradig is. Wij houden je hiervan per e-mail op de hoogte. Om te voorkomen dat het gewenste artikel in de periode dat het artikel geretourneerd wordt verkocht wordt is het mogelijk bij een ruiling dit artikel vast te reserven. Dit kan telefonisch: 0571-276734. Wij reserveren het artikel de periode van de retourtermijn. 


Wat is de retourtermijn?

Retourneren van artikelen die via de webshop besteld zijn mogen binnen 14 dagen na de leverdatum geretourneerd worden (mits onbeschadigd en ongedragen). Het aankoopbedrag wordt terugbetaald op de rekening waarmee betaald is. 

 

Is retourneren gratis? 

Retourneren in onze winkel is gratis. Bij retournering per post zijn de kosten en het risico van de artikelen die retour gestuurd worden voor rekening van de koper. Na ontvangst en controle van het artikel wordt het bedrag op uw rekening teruggestort. 


Kunnen online bestelde artikelen ook in de winkel geretourneerd worden? 

Ja, online aankopen kunnen in onze winkel teruggebracht worden op vertoon van een factuur/afleverbewijs. Na ontvangst en controle van het artikel ontvangt je een bewijs van ontvangst. Het aankoopbedrag wordt niet contant terugbetaald maar teruggestort op jouw rekening. 


Wanneer wordt bij retour het retourbedrag teruggestort? 

Het retourbedrag wordt binnen 3-4 werkdagen terugbetaald op de rekening waar ook mee betaald is. 


Wat moet ik doen in geval van een klacht? 

Wanneer je een klacht hebt neem dan telefonisch contact met ons op: 0571 276734 of stuur een mail naar:
klantenservice@for-fashion.nl Wij streven er in geval van ontvangst per mail naar deze binnen 2 werkdagen te behandelen.